Onze nieuwe website!

Hoi! Food and Motion was toe aan een transformatie. Daarom hebben we alles op de schop genomen. Onze naam (Reborn Health Club), Logo EN locatie zijn veranderd! Bekijk hier onze nieuwe website.

 

Logo Reborn Health Club Groningen

 

Klachtenprocedure

Als je bij een diëtist onder behandeling bent doet deze al het mogelijke om jou de hulp te bieden die jij nodig hebt. Goed onderling contact is daarbij heel belangrijk. Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over de behandeling die zij krijgen. Toch kan er wel eens iets mis gaan. Ben jij ontevreden over bepaalde zaken of heb je een klacht? Lees dan verder.

Maak jouw probleem bespreekbaar
Bespreek jouw probleem eerst met de diëtist. Misschien komen jullie er samen al uit als jij kenbaar maakt waarover je ontevreden bent, of wat jij bij een volgende behandeling anders zou willen. Het beste is om een aparte afspraak te maken, zodat de diëtist voldoende tijd voor jou kan uittrekken. Samen kunnen jullie dan een bevredigende oplossing zoeken.

Advies en ondersteuning van Adviespunt Zorgbelang
Als je het moeilijk vindt jouw diëtist rechtstreeks te benaderen, of je komt er samen niet uit, dan kan je je wenden tot het Adviespunt zorgbelang in jouw regio, telefoon: 0900 2437070 (€ 0,10 p/min). Deze geeft jou onder andere informatie over jouw rechten als patiënt. Een medewerker van het Adviespunt kan ook  met jou en de dietist in gesprek, of jou helpen met het schrijven van een brief naar de Klachtencommissie. De regionale/provinciale afdelingen vallen onder Zorgbelang Nederland en werken onafhankelijk van hulpverleners, zorginstellingen en zorgverzekeraars.

Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn
Misschien heb je een ernstige klacht en wil je daarover een uitspraak van de Klachtencommissie waaronder de diëtist valt. Je kunt jouw klacht indienen bij de Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn in Utrecht. De secretaris van die Commissie is jouw contactpersoon. Bij hem kan je terecht met vragen over het indienen van een klacht. Deze secretaris begeleidt de hele afhandeling van jouw klacht.

De Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn is onpartijdig en bestaat uit drie leden. Jij en de diëtist over wie je hebt geklaagd worden op de hoogte gesteld van de uitspraak. De Klachtencommissie kan aanbevelingen doen aan de betreffende diëtist. Ze behandelen geen klachten of eisen over aansprakelijkheid. Aan het behandelen van jouw klacht zijn voor jou als ‘klager’ geen kosten verbonden.

Ambtelijk secretaris

drs. P.J.W. Schilperoord

Adres

Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn
t.a.v. Drs. P.J.W. Schilperoord
Postbus 18800
3501 CV UTRECHT
telefoonnummer van de ambtelijk secretaris: 06 129 56 429
e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bedrijfsinformatie

  • KvK-nummer: 61403784
  • IBAN: NL82 KNAB 0205 8143 87 ten name van Food and Motion
  • Kwaliteitsregister paramedici: 19912769089

Leer hoe je makkelijk afvalt met voeding en training

Proefles personal training

Geef je hier op voor een vrijblijvende kennismaking en proefles personal training.
captcha
Herladen

Contact

Food and Motion
Mobiel: 0645955291
Wasaweg 4 - 1
9723 JD Groningen

Naar boven