Schrijf of bel: 0645955291

Vraag een consult aan of stel een andere vraag.

Tijdens de personal training doorloop je twee trajecten tegelijk. Het ene deel van de begeleiding richt zich op voeding. Het andere deel zal zich richten op training.

Intakegesprek

Tijdens het intakegesprek leggen we jouw wensen vast. De beginsituatie wordt bepaald door jouw lichaam op te meten, jouw vetpercentage en spiermassa te bepalen en eventueel door foto's te nemen. We bespreken de haalbaarheid van jouw wensen. Aan de hand hiervan stellen we haalbare en meetbare doelen vast. Tussentijds zal je zelf of onder begeleiding de metingen herhalen om de voortgang te evalueren.

Na het intakegesprek volg je twee trajecten. Eén voor voeding en één voor training.

Voeding

Training

  • Voedingsanamnese
    • Tijdens de voedingsanamnese doorlopen we jouw gebruikelijke voeding. Samen voeren we jouw gemiddelde inname in een voedingsprogramma in. Dit geeft ons inzicht in eventuele tekorten of te hoge innames van voedingsstoffen. Tijdens dit gesprek zal ik je basiskennis meegeven over voeding, eventuele misvattingen bespreken en vragen beantwoorden.
  • Inventarisatie lichamelijke activiteiten
    • Misschien sport je al op eigen initiatief of doe je eigenlijk niks fysieks behalve de boodschappen halen op de fiets. Samen bepalen we de hoeveelheid en soort beweging die je al krijgt en stellen dit zo nodig in overleg bij.
  • Opstellen Dagmenu
    • Afhankelijk van je huidige eetpatroon,wensen en doelen stellen we een dagmenu op. Dit kan een aangepast dagmenu zijn dat langzaam je eetpatroon verbeterd. Het kan ook een compleet nieuw dagmenu zijn dat voor optimaal resultaat zorgt, rekeninghoudend met jouw dagelijkse activiteiten.
  • Opstellen trainingsschema
    • Samen stellen we een passend trainingsschema op. Hoe dit schema er uit komt te zien zal afhangen van de locatie waar je gaat sporten, de gestelde doelen, jouw trainingservaring en eventuele blessures.
  • Evaluatiemomenten
    • Tijdens deze gesprekken worden knelpunten in je eetpatroon besproken. Samen bedenken we oplossingen en maken we afspraken hierover.
  • Begeleid trainen
    • Vanaf de eerste keer dat je onder mijn begeleiding sport zal ik je basiskennis meegeven die je nodig hebt om zelfstandig verder te kunnen gaan. De duur en frequentie van het begeleid trainen zullen we samen bepalen. Dit zal afhangen van jouw wensen en hoe snel je de oefeningen en kennis eigen maakt.
 

Ontvang mijn nieuwsbrief

Bedrijfsinformatie

  • KvK-nummer: 61403784
  • IBAN: NL82 KNAB 0205 8143 87 ten name van Food and Motion
  • Kwaliteitsregister paramedici: 19912769089

Testimonial Gineke

Personal training en voedingsadviezen - Gineke Munting valt af en leeft op
ik heb Gustaw leren kennen via mijn dochters, ze waren begonnen met bootcampen en waren er wild enthousiast over. Net wat voor jou mam.....ja hoor, ik als oude taart van 55 jaar een beetje de kardingerbult op rennen, het is goed met jullie, dacht ik.

Ondertussen was ik er wel van overtuigd dat ik wat moest gaan doen qua sporten, ik kreeg steeds meer vage klachtjes van mijn bewegingsapparaat, last van mn heup, mijn schouder die soms opspeelde, 20 kilo te zwaar en een conditie om van te janken. Maar ik ben geen sportschool mens, daar ben ik zo op uit gekeken en verzin allerlei goede redenen om niet te gaan.

Maar het gezeur van de dames hield niet op. Oke dan, ik ga wel een proefles meedraaien, zijn jullie tevreden en ik kan aantonen dat bootcampen echt niets is voor 55 plussers!

Ondertussen had ik al kennisgemaakt met Gustaw in een supermarkt waar hij als dietist voorlichting gaf aan het winkelend publiek.

“ Mijn moeder wil ook graag sporten Gustaw, maar denkt dat bootcampen voor haar niets is” .....daar stond ik met mijn goede gedrag en voor ik het wist had ik een afspraak voor een proefles.

Met gemengde gevoelens toog ik samen met mijn dochters naar Kardinge en ontmoette daar een groep enthousiaste, meest jonge, sporters. Gustaw vroeg mij of ik ook rekening moest houden met eventuele lichamelijke beperkingen en los ging het.

En het was leuk!

Op mijn eigen tempo kon ik meedoen, zonder het gevoel te krijgen dat ik onderdeed voor de anderen. Juist het groepsgevoel gaf mij veel energie en de kracht tot het uiterste te gaan en met het wakend oog van Gustaw om mij te behoeden voor blessures. Want dat had ik wel even goed duidelijk gemaakt dat ik het mij niet kon permitteren geblesseerd te raken gezien mijn drukke werkzame leven.

Ik ben nu ruim een jaar bezig en combineer bootcamp met personal training en dieetadviezen, want dat geeft Gustaw ook.

Het resultaat:
Mijn conditie is sterk verbeterd, ben inmiddels 10 kilo afgevallen, voel me veel fitter, sterker en heb geen klachten meer van mijn schouder en heup. Ik sta veel rechterop en ik kan weer rennen, gewoon onvoorstelbaar.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik de hele wereld weer aan kan....

Dus 50 plusser, heb je het gevoel dat jouw lichaam het laat afweten? Ga aan de slag met personal training en combineer dit met voedinsgbegeleiding en lekker bootcampen in de buitenlucht dan maak je sprongen van ongekende omvang. Ik ben blij dat mijn dochters niet zijn opgehouden met zeuren, ik heb me jaren niet zo goed gevoeld als nu.

Gineke Munting

Contact

Food and Motion
Mobiel: 0645955291
Wasaweg 4 - 1
9723 JD Groningen

Naar boven